aysenur9 felaketim dünden beri salı günü benim doğumum burnum çok şişti,nefes asla alamıyorum ve aşırı mide bulantım var hiç yoktu bu 38.haftaya kadar Allahım yardım etsin midesi bulanan bütün hamilelere onları şu an çok iyi anlıyorum,istifra etsen rahatlicam ama edememek de ne berbat bir şeymiş dünden beri sıfır uyku bayilicam artık yok nefes sıfır kalp atisim 130 larda 🥺