kkugu Kizlar bugün doktora gittim 20+5 im 350 gram bebeğim doktor kilosu 150 gram az 3 hafta sonra tekrar gel bakalım dedi sizin nasıldı ?
Elvanguzel kkugu 19+2 haftayken detaylı ultrason a girdim 340 Gr di 22 cm di Şu anda 20+6 haftalık kaç oldu bilemiyorum sizinki 350 Gr mi 150 Gr mi anlayamadim tam olarak
Ela6161 kkugu bende 22+0 da 500 gram di yani aslinda fazla kötü diye düsünmüyorum randevuya kadar ceviz muz daha cok tüketim bakalim ne der
mervesglm kkugu kilosu haftasına göre normal. Doktorun haftaları mı karıştırdı acaba. Ayrıca her bebek anne karnında aynı kiloda olmuyor. İnternette kilo tablosu var. Ordan bakabilirsin.
Adeninannesiii kkugu benim 19+6 da 313 gr dı. Boyu 14,5 cm di. Şuan 20+5 teyiz ne durumdayız bilmiyorum vallahi kafana takma beslenmene dikkat et su çok iç bence birde.
Nissaam kkugu benimde 20. Haftamda 350 gram dedi ben az diye korkmustum doktorum gayet normal olduğunu söyledi kilosunun boyuda 24 cm di bence sizinkide normal doktorunuz neden ole dedi anlamadım arkadasimda hamile haftalarimiz ayni ilerliyo onunkide 400 gram mesela
Hazal-karabulut1 Bende 21 haftalikken girdim detaylıya doktor 390 gr dedi kilosu çok iyi dedi hatta bir sorun görmedi sizinki neden böyle bir şey dedi acaba
kkugu Hazal-karabulut1 valaha hiç bilmiyorum biraz kiloluyum ben sanırım bebekte kilo olcak gibimi düşündü anlamadım bende dünden beri aristiriyorum
Hazal-karabulut1 Yanı nette de o haftalar da 300-400 arası yazıyor fazlası şeker ihtimalini akla getiriyor belki şeker açısından mi değerlendirmek istemiş olabilir.
Hazal-karabulut1 Ayrıyetten benim 4 yaşında bir oğlum var onun da ultrason kağıtları duruyor elimde o haftalar da o da o kiloda imiş ve sağlıklı doğdu 3800 du kilosu 55 cm idi boyu hatta doğurduğumda. O yüzden endişe etmedim ama. Bilemedim şimdi
merweeilbey1 kkugu 20+3 de ayrıntılı ultrasonum vardı 450 grm dı benimki de az ozaman ama 20.haftada uygulamaya göre 270 ve 400 grm arası gösteriyor zaten ben az olduğunu düşünmüyorum