Sehrbnon12 aileminde maddi durumu çok iyi değil ama Allah büyük belki hiç beklemediğim anda nasip eder sabırsızlıkla bekliyorum olmazsada normal yolla artık eşim askerden döndükten sonra başlarız tedavilere benim rahmimde sıkıntılı ameliyat da oldum ama kalp şeklinde dedi bana başka bir doktor şekil bozukluğu olan kişilerin ya düşükle yada erken doğumla sonuçlanıyormuş çok korkuyorum aynı durumu tekrar yaşarım diye 😢