Sedamasall Merhaba arkadaşlar hastane de doğum sonrası çekim düşünüyorum ama bı aksilik olur bebegim yanıma verilmez kuvöze alınma durumu olursa o durumda ne oluyor ?
Esmk Sedamasall ben doğum fotoğrafçısıyım kuzum.Bu durumda senin isteğine bağlı olarak fiyat iadesi yapılabilir ya da yenidoğan çekimi yapılabilir bebek çıkınca ya da aile çekimi va eklenebilir anlaştığınız pakete ek olarak