Ikinci sezeryanimi olurken dr dedi kist falanmi.aldirdin idrar torbama bagirsaklarima yapişmis ic kismida birbirine yapismis cok zor bi ameliyatti dedi boyle olup dogum yapan varmi.sezeryanlarda oluyo sanirim bide ben ilk.sezeryanda hemen korse kullandim ve pesine hamile kaldim.ondanda olabilir