Arkadaşlar merhaba, bayramın ilk günü son adet tarihime göre tam 4 haftalik olacaktım.Aksama doğru kahverengi leke geldi.Sonrasinda kanama şiddeti arttı ve adet olur gibi ama tam da adet değil daha açık renk ve sıvı kanamam geldi.Acile gittim
beta HCG 37 çıktı.Alttan ultrasonla doktor baktı fakat kese göremedi.Kimyasal gebelik geçiriyor olabilirsin dedi.Bende bunu duyunca hastaneden çıktım ve hevesim kursağımda kaldığı için alkol aldım.Kanama 3 gün ya sürdü ya sürmedi.Hala alt karnimda sislik ve rahmimde sislik hissediyorum.Hamilelik devam ediyor olabir mi.? Hastaneye gidip kan vermeye korkuyorum artık.Basina gelen var mı ? Kanama yaşayıp hamileligi devam eden?