Elif0611 Bundan öncesinde 2 haftadır bebeğimim hareketlerini bayaa hissediyordum fakat 48 saat oldu hiç hissetmiyorum ne yapsam olmadı hareket etmiyor normalde kıpır kıpır dı çok korkuyorum doktorumda izinde bu haftalarda bu durum normalmi 23+4 oldum
Sunflover35 Elif0611 başka hastaneye acilden giriş yapıp gidebilirsin bence bekleme benim 27 haftalikken başıma geldi.
Ela6161 Elif0611 bende o zamanlarda rahat 2 hafta cok az hissettim ama su an daha fazla hissediyorum cikolata yiyip yan yatin bakalim. Zaten günde 6 saat uyanik daha. Ama tabi iciniz rahat etmeyecekse kontrole gidin
uzaldlal Elif0611 bebeğiniz 2 gündür hareket etmiyorsa neden hala acile gitmek yerine buraya yazıyorsunuz çok merak ettim açıkçası. Acili var başka doktoru var bi tek kendi doktorunuz mu bakabiliyor size ?
edis22 Elif0611 canim o haftalarda gayet normal. Benimkide 1gun kipir kipirdi 2 gun durgun olurdu. 26 27 jaftadan sonra artik duzenli her saatte hareket ediyorlar. Ben o haftalarda icim rahat etsin diye oyle hareket etmediginde gidiyordum saglik ocaginda kalp atisini dinliyorduk rahat ediyordum
Elif0611 Mercimekmomlna sağlık ocağına gidip kalp atışını dinledik ama acilede gidip ultrasonla bakılmalı mı sizce hala hareket yok çünkü
Asyamveboncugum Ilk bebeginiz mi ilkler gec hissedilir ve günde 1kere olsa bile hareket eder artik doğuma yakın hissetmezseniz sorun teşkil eder. Sizde bir acile gidip baktirin içiniz rahat eder
Elif0611 Asyamveboncugum sağlık ocağına gidip kalp atışını dinledik ama acilede gidip ultrasonla bakılmalı mı sizce hala hareket yok çünkü
Elif0611 Sunflover35 sağlık ocağına gidip kalp atışını dinledik ama acilede gidip ultrasonla bakılmalı mı sizce hala hareket yok çünkü 27 haftalıkken başınıza ne geldi?
Elif0611 Ela6161 sağlık ocağına gidip kalp atışını dinledik ama acilede gidip ultrasonla bakılmalı mı sizce hala hareket yok çünkü
Elif0611 uzaldlal gidebilcek durumda değildim sağlık ocağına gidip kalp atışını dinledik ama acilede gidip ultrasonla bakılmalı mı sizce hala hareket yok çünkü ama kalp atışı dinlendi bi sıkıntı yok dedi hemşire
Ecet Nissaam sağlık ocağındaki alet 30 haftadan öncesinin kalp atışını çok algılamıyor direk doktora gitsin kızcağız bence
Elif0611 Nissaam sağlık ocağına gidip kalp atışını dinledik ama acilede gidip ultrasonla bakılmalı mı sizce hala hareket yok çünkü
edis22 Ecet ediyor canim. Ben 22 falandi ayni sizin gibi 2 gun hissetmedim gittim saglik ocagina eko diye bi aletle kulaklik takiyorsun ve dinlendi duyduk kalp atisini
Elif0611 Ecet sağlık ocağına gidip kalp atışını dinledik ama acilede gidip ultrasonla bakılmalı mı sizce hala hareket yok çünkü
Elif0611 edis22 ama öncesinde çok hareketliydi mutlaka her gün hissediyordum 3 gün olucak bugun hissetmiyorum sağlık ocağına gidip kalp atışını dinledik ama acilede gidip ultrasonla bakılmalı mı sizce hala hareket yok çünkü
Ecet edis22 belki bizim sağlık ocağındaki dandiktir o zaman canım ebe hemşire 30da zor algılatmıştı benimkini
Deletedmom622772 Elif0611 O haftada aynı durumu yaşayıp doktora gittim ve doktor bebeğin 2 gündür içeri dönük hareket ettiğini ancak karnıma doğru etmediği için sadece benim hissetmediğimi söyledi. Ultrasonda zaten oynuyordu gerçekten de ama hala hissetmiyordum. Sonraki gün düzelmişti korkmayın ama bi görünün yine içiniz rahat etsin
Elif0611 Deletedmom622772 sağlık ocağına gidip kalp atışını dinledik ama acilede gidip ultrasonla bakılmalı mı sizce hala hareket yok çünkü 3 gün oldu
Tupbebekile Ecet beni 19 haftada dinledi gayet net duyduk muhtemelen cihazla alakalidir yada hemsire ugrasmak istemiyordur
Sunflover35 Elif0611 cnm bende hareketlerini hissetmiyordum hafta sonuydu sağlık ocağına gittim burda birsey yapamayız dediler başka hastaneye gittik orda doktor ultrasonda baktı kalp atışı alamiyorum dedi gerisi malum bebeğimi kaybettik sağlık ocağında kalp atışını duymussun biraz rahatlamissindir en azından ama yinede bi ara ultrasonda bakilmani tavsiye ederim cnm.umarim bebisiniz iyidir rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inş 🤲
Ela6161 Elif0611 kalp atisi varsa bana göre sorun yok demektir. Kalp atisini da ultrasonda görmüstür eger doktor bi problem olsaydi söylerdi.
uzaldlal Elif0611 kalp atışını duyduysanız ve hemşire sıkıntı yok dediyse içinizi rahat tutun ama hala huzursuz hissediyorsanız acile de gidilebilir 🌸