mutluaile11 5-6saattir ara ara suyum akiyor pjamama kadar islaniyor ama sancı yok hastaneye ne zaman gitmeliyim veya sancı ne zaman baslar
Dyg61 mutluaile11 su gelıyosa sancı beklemeyin bence ne olur ne olmaz bı hastaneye gıdın belki acı eşiğiniz yüksektir açılma falan vardır
YeninesilAnne mutluaile11 suyunuz geldiyse hemen gidin bence. Bugün kontrol sırası beklerken içerde bir hasta muayene olduğu sırada suyu geldi 🤭 hemen doğumhaneye indirdiler. Su geldikten sonra 2-3 saatte bir mutlaka kontrol etmek gerekiyor diye konuşuldu. Bence sizde gidin mutlaka
aysenur9 Aslksp mutluaile11 38+3 haftalık hamileyim dediğin gibi benim de suyum geliyordu canım sancım yoktu çatı muayenesi yapıldı ntsye bağlandım doğum başlangıcı değil dediler bu zamanlarda normal dedi doktorum , doktorunla görüş tatlım
balbebekannesi0 @“mutluaile11”#p21993284Benim doktorum su gelince hemen gelmen gerekir yoksa enfeksiyon olabilir demişti.
mutluaile11 Öyle şarıl şarıl değil ama kilosu ıslaticak kadar geliyor. Sabaha doğru sancı olmasada gidicezde ins sancı baslar cünkü evde sancimi cekmek istiyorum 😌
Gner_a Suyunuz geldiyse acil hastaneye gidin bebek enfeksiyon kapabilir o su sayesinde bebek enfeksiyonlara karşı korunuyor
Srp22 Bu kadar bekledikten sonra riske girmeyin drum banada su gelir gelmez oyalanmadan hastaneye gelmemi istedi evt bende cogu kadindan duyuyorum evde sancimi cekeyim hastaneye son dk gideyim diye ama bence yanlis dusunuyorlar
220821 İlla sancınız gelecek diye bir şey yok suyunuz gelmiş doğumun son raddesi gitmediyseniz acil hastaneye gidin bence
sulekesskin mutluaile11 ilk bebeğimde benim de suyum geldiği için hemen hastaneye gittim hiç açıklık yoktu mecburen su geldiği için direk suni sancı verip doğumu başlattılar