Baloglumveannesi Melike01 benimde son 7 çok heycanlıyım sabah kontrolüm ve çatı muayenem var siz oldunuz mu acaba 😇
Tatlikiz Allahim hepimizie hayirli dogumlar nasio etsin insallh canlar 😘bu arada sizden birer melek annr olarak dualarinizinda kabul olucagini bildigim icin dua istiyorum bebegimi bebegimi hayirlisiyla dogurabilmm icin cok hareketli oldugu icin doktorum normali istemiyor fazla kordom dolanmasi olabilirmis dige bende istiyorum bakalim duanizi eksik etmeyin😗😗😥😇benimde dogumuma 11 gun kaldi kizima kavusucam insallah
Rabiaduru Tatlikiz 138 gun 😮 çıldırmak için yeterli bence 😃 artk 20 gunum kaldi demeyi istiyorum ona bile raziyim 😅 kizima çabucak kavusmak istiyorum 😣
Tatlikiz Rabiaduru cok haklisin acaba nasil bi guzellik gelicek kime benzicek diye merak ediyo insan bana sor 😃
Polikistikanne Son 73 ☺️ Hem hemen geçsin istiyorum hem korkuyorum 🤷🏻♀️ Çünkü hiçbirşey eskisi gibi olamayacak 😋
Annekuzusu_0 Polikistikanne bende öyle diyodum şimdi daha dün öğrendim gibi ay valla zaman çabuk geçiyo