Hanımlar iyi geceler, aklıma takıldı size de sormak istedim. Bugün şeker yüklemesi yaptırdim. Sonuca göre şekerim sınır da olduğunu söyledi doktorum. Tatlı ve hamur işinden uzak durmam gerektigini ekledi onun dışında başka bir şey demedi. Bu durumu yaşayan varmı nasıl beslendiniz nelere dikkat ettiniz bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.