25+1’deyim. Bugün içinde burnum kanadı biraz. Başka günler de ara ara oluyodu. Yani şırıl şırıl bi kanama değil, damlamıyor ama burnumun içinde kabuk tutmuş gibi. Burnumu temizlediğimde afedersiniz sümükler kırmızı kırmızı geliyor. Bu normal mi yaşayan var mı?