Daha çok yolun başındayım 7+2 haftalık düşük riskim var sanki zaman hiç geçmeyecek gibi 9 ay çok uzun bir süre gibi geliyor böyle karnımda hareketlendiği zamanlar inşallah nasip olur hemen o zamanlara falan gitmek istiyorum belki daha çocukça düşünce ama o zamana çok heves ediyorum sizde de böyle oluyor muydu😅