Kızlar 30 haftalık hamileyim yaklaşık 2 aydır bacak ağrısından uyuyamıyorum ağrıda değil aslında tuhaf bi his uyuşma gibi doktor magnezyum eksikliğidir ded ilaç verdi işe yaramadı variz oluşmak üzere dinlendir sürekli diyo ama gitgide artıyor internetten baktım huzursuz bacak sendromu oluyomuş ne yapıcam bilmiyorum geceleri asla uyuyamıyorum işkence çekiyorum resmen yaşayan var mı bu durumu