Cicianne2372 Merhaba hamişler, sizlere bir konuda danışmak istiyorum hamileliğin kaçıncı haftasına kadar araba yolculuğu yapabiliyoruz, 4 saatlik bir yolculuk çok uzak değil. Bilgisi olan var mı. Haftaya doktora gidince soracam ama şuan merak ediyorum
Karelinannesi Cicianne2372 son 3 ay pek tavsiye edilmiyor. 5 aylık hamileyken bile doktorum mecbur değilsen yolculuk etme demişti riskli gebelik olmamasına rağmen ..
Sule_123 Cicianne2372 ben 6 haftalık hamileyim canim ve bayram tatilinde ankaradan önce Antalya ya oradan da fethiyeye gittim döktürmüş sordum hiçbir sorun olmayacağını söyledi ama ben saat başı mola verip 10 dk da olsa yurudum kan akışı için Allaha şükür hiçbir sorun da yaşamadım bugun de kalp atışını duyduk hersey yolunda dedi doktorum
aslhankrhan94 Cicianne2372 Ya bende bu hafta sonu İstanbul dan Ankara ya gitmeyi planlıyorum. 30.haftamdayım, tedirgin oluyorum ama internetten risk yoksa 36ya kadar gidilebileceği söyleniyor.🤔 Ne kadar doğru bilmiyorum.🙄
Mehtapca06 Cicianne2372 ben ilk hamileliğimde surekli sehir degistirmem gerekti özel aracımızla ⅝/12 saat yolculuklar yaptim sukur birsey yasamadim doktorumda dusuk riskim olmadığı icin uapabilirsin sıkıntı yok demistir
Cicianne2372 Karelinannesi bende 34. Haftada yolculuk yapmayı düşünüyorum doğum için ailemin yanına gitmeyi düşünüyorum 😢
Karelinannesi Cicianne2372 doktoruna sor canım kendi aracınla gideceksen dinlene dinlene gidebilirsin illa da gitmek istiyorsan
Cicianne2372 Sule_123 ya sen daha çok küçükmüş benim 32. Haftada şuan 34. Haftada ailemin yanına gitmeyi düşünüyorum da doğum için
Papatyalibebis Cicianne2372 32 haftalıkken ben tatile gittim 7 saat 1 saatte bir mola verip yürüyerek bir sorun yaşamadım.
BenEsra Cicianne2372 bende 25 haftalık hamileyken Almanya’dan Türkiye’ye sonra tekrar Almanya’ya geri döndüm 😂 bi sorun olmadı ama belim ağrıdı dinlerek gittim
Melike464860 Cicianne2372 36. Haftamda 10 11 saatlik yolculuk yaptım ayaklarımı uzatıp gittim arka koltukta. Ara ara mola verdik yürüdüm. Çok şükür bı sıkıntı olmadı ama tabiki doktorunuzun fikri daha önemli her gebelik bir değildir
Cicianne2372 Melike464860 çok şükür 🤲 benimde yakın mesafe olacağı için bir sorun olacağını sanmıyorum ama tabi ki doktoruma soracam 🥰
ElviraBeks Cicianne2372 valla ben bayram için İstanbul’dan Alanya’ya geldim…arada bide Eskişehir + salda gölüne uğradık yani yolculuk 15 saat falan sürdü. Arkaya şişme yatak almıştım bazen yatarak bazen oturarak çok rahat geldim diyebilirim…28 haftalık hamileyim. Tabi herkesin kendi bünyesi 🙈 sadece 1 saatte bir yol kenarı arabayı durdurup çiş yapıyordum 😅😆
Cicianne2372 ElviraBeks 😂😂 ya o çiş zaten büyük sorun🤣 ama sizin için çok sevindim sorunsuz gidip gelmenize🥰
Busra2089 Cicianne2372 Benim doktorum zorunlu feğilsen yapma demişti bana 33.haftamda. Eğer yapmak zorundaysanda sık sık mola verip yürü dedi. Ama ben riske atıp yapamadım. Şu anda da 36.haftamdayım. Bayramda da evdeydim yani 🙄 Üstelik riskli bir hamileliğimde yok. O yüzden doktora sormadan bence riske atmayın
Cicianne2372 Karelinannesi evet kendi aracımla gidecem zaten 4 saatlik bir yol sıkıntı olacağını düşünmüyorum o yüzden ama yinede soracam 🥰
1anne3bebe Cicianne2372 benim doktorum ilk 3 ay ve 37 sonrası için yolculuk önermiyor. Onun dışında kalan haftalarda ise saat başı durup mola vermemi ve bu sürede yürümemi istiyor. Uzun süre hareketsiz kalmak istenen bir durum değil.
Cicianne2372 1anne3bebe benim 35 hafta olmuş olacak birde 4 saatlik bir yolculuk olacak kendi aracımla bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum ama yine de doktoruma soracağım 🥰
Mehtapca06 Cicianne2372 batan itibaren dogurana kadar desen yeridir son iki hafta haric esim goreve gittikce ankara-istanbul, ankara-erzurun git gel yaptım mevbur