Tilkii0 Şükürler olsun tüp bebek annesiyim bugünden itibaren bizde çift sayılara düştük kızımla adettenmiş çok bekledim bu günleri çok şükür rabbim nasip etti isteyen dileyen herkese yaşatsın bu güzel duyguyu inşallah 🤗🌸
Emine003 Tilkii0 99 dan sonrası daha çabuk geçiyo canım son 45 gösteriyo uygulamada ama benim erken doğum riskim var o kadar beklemez de en az bi 3-4 hafta daha bekler inşallah 🤲 Sende yavrunu sağ salim kucağına alırsın inşallah canım 🤲🥰
Tilkii0 Karelinannesi rabbim hayırlısıyla da kucağınıza almak nasip etsin ilk günler pek geçmedi ama artık çok şükür hızlı geçiyor 🤗🤲🏻
Gizemsgumgum Bizim de son 79, tüp bebek annesi olacağım inşallah ben de 👶 sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🙂🌸
Tilkii0 Emine003 evet genelde öyle diyorlar daha çabuk geçiyormuş son günler biraz geçmiyormuş ama bilmiyorum rabbim herşeyin hayırlısını kolaylıkla nasip etsin inşallah aminn 🤗🙏🏻
aslhankrhan94 Bende 99 ları görürmüyüm acaba diyordum, çok şükür 66 ları gördük şimdi oğlumla 🤭 Zaman ne kadar hızlı geçiyor. Tüm annelerimiz sağlıkla evlatlarına kavuşsunlar inşallah 🤲❤️
Tilkii0 Minagezer bende öyleydim geçecek mi bitecek mi bu günler çift sayılara düşecek miyiz diye gün sayıyordum şükürler olsun rabbime bu günleri gösterdi rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almak nasip etsin 🤗🤲🏻
aleyulutas Tilkii0 son 88 daha yeni 99 demiştim ne çabuk geçiyor 🙈 Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
Tilkii0 aleyulutas herkes bundan sonra daha çabuk geçeceğini söylüyor hayırlıysa gelsinler inşallah bebişlerimiz 🤗🙏🏻
Merve-bulut @Tilkii0 benimde kızımla son 99 gün🙈💖çift sayılar çabuk biter diyolar sağlıkla gelsinler 🥰