Cigdemm1 Merhabalar, 21+1 im bir ya da bir buçuk hafta oluyor tuvaletimi yaparken göbeğimin altına ağrı giriyor. Ama her tuvalete gittiğimde olmuyor sizce enfeksiyondan mıdır ? Yarın detaylı ultrasonumuz bar doktoruma soracağım.
Cigdemm1 Vera09 bu bir haftadır daha bir sık olmaya başladı gibi 18+4 te tahlillerimi yaptırmıştır bir problem yoktu o zamanlarda oluyordu bazen inşallah yoktur 🙏🏻
Cdem21 Cigdemm1 hamilelikte nasıl oluyor bilmiyorum da normal de enfeksiyon olunca idrar kokulu ve ağrı yanma gibi şeyler olunca enfeksiyon oluyor
Cigdemm1 Cdem21 maşallah diyim hayatımda bir defa enfeksiyon oldu bende o da evliliğimin ilk aylarında yanma şeklinde oldu sık tuvalete çıkma oldu ondan bilemiyorum şuan bu ağrılar ondan mı herhangi bir yanma vs yok sadece tuvaletimi yaparken ağrı oluyor ve genelde sol tarafım da daha çok
Cdem21 Cigdemm1 benimde ilk evlendiğimde olmuştu😅çok gıcık bişey doktorunuza gidince söyleyin bi eğer enfeksiyon varsa düşük dozlarla tedavi eder bence allah korusun enfeksiyon erken doğumu tetikliyor diye biliyorum korkutmuş gibi olmuyum da