Eda-aybars 38*2 de çatı muayenesi oldum açılma ve sancı yoktu. Normal doğum yapabileceğimi söyledi doktorum. Dün yani 39+3 te kontrolüm vardı yine çatı muayenesi oldum yine açılmam ve sancım yok. 39+4 üz bugün hala bir şey yok nişanım gelmedi bebitomun kafası tam kanala girmemiş gerideymiş. Perşembeye (40+3) kadar doktorum bekleyeceğini, kendiliğinden doğmazsa önce suni sancı vereceğini hala olmazsa sezaryenle alacağını söyledi.