Mervedemirctn 18 haftalık gebeyim fakat henüz bebeğimin hareketlerini hissetmeye başlamadım. Sizler ne zaman hissettiniz kızlar 🍀
Hapyymami55 Mervedemirctn ikinci gebelik bu 18+3 um 14 den beri çok hafif hafi hisediyorum oda böyle çok odaklanır san hareket ederken yoksa başka türlü zor cnki çok hafif hareket ediyor karınca gibi tıkır tıkır
Hacer90 Ben 2 haftadır hissediyorum. Ne zaman tatlı yesem pır pır oluyor içerde kızım 💓ilk gaz sanmıştım ama sonradan anladım ki bebişmiş
Mervedemirctn Yani ara sıra ben de tatlı yersem kelebek uçuyor gibi oluyor içimde ama bariz bir hareket hissedemedim henüz
Cigdemm1 Mervedemirctn bu haftalardan sonra başlıyormuş zaten şuan 21+1 olduk oğluş sabahları artık acıkınca tekmelerle uyandırıyor bizi😂😂