21 haftalık gebeyim sabahları içtiğim vitamin ilacı var ocean mummy adı akşam da Demir ilacım var yanlışlıkla Demir ilacı yerine aynı gün tekrar ocean mummy içtim doktoruma sordum bi sorun olmaz dedi fakat bi süredir karnım ağrıyor bu tarz bişey yaşayan oldu mu karın ağrımın sebebi ilaçtan mı yoksa bu dönemlerde karın ağrısı normal mi tecrübenize ihtiyacım var