uykularharamoldu Tubaa81 evet hemen korse kullanmaya başlarım bende doktor ne zaman kullanmaya başlayabilirsin derse. Cerrahi korseli ilk defa duydum araştırayım ondan kullanayım.
Nilufar_1996 uykularharamoldu karnımdan kesmedi beni mesanenin üstü kasıkların hizasında ortada yani iki katman olması imkansız benim orası göbek bile sayılmaz.
uykularharamoldu Beyza11122 benim görümcem ya ikinci günüydü ya üçüncü günüydü korse takmaya çalıştı. Korseyle rahat edemediği için çıkardı ama takabildi yani
anne_4 Deleted27272 Evet benimkiler hep arası yakın 40 gün sonra hemen tekrar hamile kalıyorum🙈🙈🙈 Allah’a çok şükür hiç bir sorun olmadı bugüne kadar dikis yerimde de bebeğimde de . çocuklarımın arası yakın olduğu içinde hiç zorlanmadim şimdi ikiz gibiler.
haklisinesracim uykularharamoldu bir arkadaşım var hic göbeği falan yoktu sezaryenden sonra kız 4 aylık hamile gibi dolaşıyor yıllardır. Mekik falan denedi ama yapamadı devam ettirmedi yani çok takıyor bu durumu.
user124578 uykularharamoldu bünye meselesi benim biraz vardı ama kilodan kaynaklı kaldı bence cunku eskiden o kiloya yakınken de göbeğim çıkıyordu diyet yapıp zayıflamıştım ve zayıfladığımda gitmişti mesela tabi bu doğumdan önce suan yine zayıflasam gider ama çatlak görünümü kalır diye düşünüyorum
ikimelekannesii22 uykularharamoldu kalıyor tanıdığım gecen yıl sezaryanla doğum yaptı gobeği hala duruyo bilmeyen hamile zanneder öyle gobeği var
SelmaGl uykularharamoldu ben sezaryenle alakalı olduğunu düşünmüyorum. 9 ay boyunca karın şişiyor sonuçta ve ister istemez bi gevşeme oluyor karında. Spor yapmadanda toparlanmaz gibi. Benim ilk doğumumdan sonra göbeğim gitmedi ama zaten öncedende göbekliydim😂
uykularharamoldu SelmaGl haklısın canım 9 ay boyunca ne hale geliyor göbek. Benim göbeğim diğer hamilelere göre çok çıkmadı. Gören de senin göbeğin çok çıkmamış göbeğin kalmaz diyorlar ama sizlere sormak istedim daha tecrübelisiniz diye
mottorelax 20 günlük sezeryanlıyım çok az bir şişlik kaldı o da gidecek gibi duruyor. Dikiş yeride sanırım doktorun eli işi. Bir hafta sadece kenarlara attığı düğüm acıdı oda yatıp kalkerken hatta korse taktığımda daha az acıyordu.
uykularharamoldu mottorelax inşallah benim de kalmaz. Zaten emzirdikçe zayıflayacağım. Yediklerime de dikkat edip korse kullanırsam gider diye düşünüyorum.
Yagmurak5 uykularharamoldu göbek kalmadı bende 2 ay sonra düzenli spora başladım ama 1 sene de yoğun şekilde emzirme devam etti bende .. 5. Yılım ikinci gebeliğim dikiş yerim.bile belli değil dikkatli bakmayinca ki devlette olmuştum sezeryani kişiden kişiye değişiyor bence normalde zayifsaniz kalmaz kiloluysaniz yağlı doku zor dikis tuttuğu için kaldığını duymuştum
uykularharamoldu Yagmurak5 evet normalde zayıftım. Göbek açık şeyler giyiyordum önceden karnım dümdüzdü. Motive ettin beni çok sağol