36+6 yım son 2 haftadır deli gibi kaburga ağrısı yaşıyorum özellikle sol taraf bel ağrıları var vajinada yatıp kalkarken yürürken olsun acı oluyor resmen yirtiliyormus gibi insan korkuyor acaba doguracakmiyim diye bide isal başladı 3 -4 gün yaşadım hafifledi sonra hele o karın sertlesmelerini hiç saymıyorum beton gibi oluyor devamlı karnım dk başı tuvaletteyim zaten şu vakit geldese bı rahatlasak inşallah 🤲🏻 sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻🌸🌺