Pandaa Kızlarr erkek bebişimiz olduğunu öğrendikkk. Amaa hiiçç isim seçemedikk. Önerilerinize açığız :)
Hayaldusu Ben Talha dedim eşim çınar dedi. Kızımda çınar istedi çınar koyacağız. Ama Talha Metehan çok hoşuma gidiyor hala 🥰
Zuzu04 Yiğit ismini çok istiyorum ben eşimde arda diyor bunların dışında kerem emir yekta yağızda tercihlerimizin arasındaydı
esraboyoglu95 Pandaa Bizde oğluşumuza Aras koymaya karar verdik 🥰 kızımızın adı da Arya 🌸 beğendiğim isimler de Asil-Arel-Çınar-Rüzgar-Ege-Poyraz Ali 💙
bebeklerin_annesi Pandaa Göktuğ Poyraz Yiğit 3 isimden birini düşünüyoruz Ben göktuğ diyorum eşim poyraz İsme ben karar vereceğim için büyük ihtimal göktuğ olucak 🌸