Suleermz asilveyigit hahah hay maşallah ben 5 kat çıkıyorum aklım gidiyor 😂😂 bugün kontrol var bakalım ne dicek doktor 😇
Bukettt-5 Suleermz ay benimde son 9 gün kız erken doğum riskim vardı ama tık yok dün gün boyu boğazımdan acı su geldi akşam 3 gibi kusmaya başladım sabaha kadar mahvoldum şimdi belim ağrıyor acaba doğum belirtisimi bunlar bilen varmı nolur ya
Suleermz Sezya şimdi çıktım açıklığa bakmadı nstde sancı 50lerde ama net bişey demedi her an da olabilir haftaya kadar doğurmazsan gel dedi bakalım 3400 Gr olmuşuz 52 cm olmuş hanımefendi ama hala ses seda yok 🤗
Yasom17 Ayy benimde son 11 günüm çok heyecanlıyım , nst de az biraz sancı vardı ama doktor kanala girmemiş dedi, bakalım bizim oğlan ne zaman teşrif edecek, ilk gebeliğin hem heyecan hem korku üst seviyelerde 🥰🥲
Suleermz Yasom17 artık korkum yok yeter ki gelsin modundayiz 😇 sağ salim kucağımıza alırız bebisleri inşallah 💕
Sezya Suleermz maşallah sağlığı yerinde herşey yolunda. Vakti zamanı var demekki daha. Sancılarını sen nasıl hissediyorsun peki 50 lerde. Yoksa kasılma gibi mi oluyor
Yasom17 Suleermz inşallah ya 39+3 gibi gelsin diyorum ama bakalım bizim keyfimize göre gelecek değil ya 😂🥰🥰
Suleermz Sezya vaktiyle gelsin inşallah 💕 öyle çok sancı hissetmiyorum desem yeridir böyle sanki uzun yol yürümüşum de oturunca beli ağrımis dersin ya o şekilde ağrı var kasılma çok yoktu bugün ufak tefek kasılma oluyor ama ebemizin dediğine göre acı eşiğim yüksekmiş 75 peri de gördüm o zaman adet sancısı gibiydi şimdi 50lerde millet 75 lerde doğum için suni isteyenler oluyor senin tık yoktu demişti şimdide sancın var iyimisin dedi sancım yok gayet iyiyim dedim maşallah dedi 😇
Sezya Suleermz ay ne güzel. Rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah hepimize. İlk doğumumdan hatırladığım kadarıyla benimde acı eşiğin yüksek. Hiç sancım yoktu mesela suyum geldi ondan gittim yatış yapıldı. Ertesi gün akşam adet sancısı gibi başladı. Doğuma çok az kaldığı süreleri hatırlıyorum sadece o zaman ciddi anlamda sancı çektiğimi hissetmiştim. Şuan mesela biraz sancım olsun acaba açılmam oldu mu hiç diye merak ediyorum. Kızlar erken doğar diyorlar valla yalanmış. 1 hafta daha durursa abisiyle aynı olacak neredeyse 😀 bunda karında sertleşme kasılma çok fazla oluyor. Tuvalet ihtiyacım arttı akıntı çoğaldı bazen suyum mu geliyor acaba diyorum. Kasıklsrımda batma oluyor kıtır kıtır ses geliyor genital bölgeden. Çocuğun Bi tarafları kırılıyor sanıyorum valla. Pazartesi gününe kadar doğum olmazsa kontrolüm var zaten. Bakalım bana ne diyecek doktor.
Suleermz Sezya Rabbim hayırlı doğum nasip etsin inşallah 😇 sık tuvalet ihtiyacı ve akıntı artması bizde de var ara ara toplanıyor kasılıyor karnım taş gibi oluyor göbeğim yamuluyor resmen yavaş yavaş hazırlıyor kendini ama gelen giden yok hayırlısı ile inşallah vakitlice dogururuz 😇😇
Suleermz Yasom17 bugün kontrodeydik keyfi yerinde hanımefendinin bakalım ne zaman gelecek ben bu tarih söyleyince hiç gelmiyor o yüzden bıraktım peşini ne zaman isterse gelsin 😂😂