Arkadaşlar merhaba canım sıkıldı yazmak istedim
Bizim şimdi eşimin kaynanamların ve abisinin işimiz bir aynı işte çalışıyoruz ettim 12 yıllık falan evli evlendikten 2 sene sonra sıfır ev almış oturtmuşlar sonra evliliklerinin 10. Yılında yeni lüks ev aldı oturttular fakat bizi evlendikten sonra 2 yıl kiraya oturttular eski bir eve 2 yıl sonra kendi evimiz vardı 10 yıllık 2 kiracının harabe gibi kullanıp çıktığı eve oturttular şuan bu evdeyim bende oturuyorum 4 yıldır falan ama ev eski yani 13 yıllık falan oldu bizim işimiz birden sizce bu yapılan haksızlık degilmi ve oturturken ben kendim istedim burayı çünkü kiradaki evde çok eski ve böcek falan basmıştı içim kalkmıştı artık dayanamamış tim bu evde kışın falan aşırı soğuk oluyor yazın aşırı sıcak ve cadde üzeri habire kamyon vs geçiyor ev sallanıyor deprem olur gibi ve hic rahat değiliz ettim falan lüks sıfır eve oturdu kazanç aynı kaynanam evini tadilat ettirdi aynı sene tamamen şuan ikiside aşırı lüks te otururken sizce bana yapılan haksızlık degilmi çok canım sıkılıyor ve 3 kişinin parasıyla yapılıyor bizim kesemiz ayriymis güya yani kim ortadan alırsa bizi oduyormus onlar bu masrafları yaparken bizim paramız birikmesi gibi evden rahatsisiz dedikçe kaynanam in değişik lafları beni hamile hamile geriyor alamazsanız üşüyorsan iz iki petek atıp oturacaksıniz kendileri kraliyet gibi dairelerde yaşarken bize böyle yapılıyor nefret ediyorum kaç kere sorun cikardim baktım olmuyor bende boşladım çocuğum var 5 yaşında daha yanında bile konuşmayız hiçbir şekilde Anne bizim evimiz eski babannemin 3 banyolu evi var falan demeye başladı herkesin kazancı birden bize yapılan sizce haksızlık degilmi hakkımı ben helal falan etmiyorum ben hamileyken bide ev konusu açıyorlar sinir oluyorum biz yazın sesten cam açamıyoruz evde yanıyoruz kışın soğuktan donuyoruz battaniye ortuyoruz hep balkon yıkadım en son parkesi şişmiş berbat durumda oturma odası kapı şu alıyor ve hiçbiri bunu görmek istemiyor hepsi kendi keyfinde sizce ben ne yapmalıyım artık sıktılar bugün yine lafı oldu ikidir oluyor artık ortaya atılan laflar beynimi tırmalıyor ağzımdan kötü laf çıkacak diye korkuyorum siz olsanız napardiniz