Küretaj olduktan sonra stres oluyor insan, tekrar gebe kalacak mıyım diye. Hiç bir sorun olmuyor ama stresten dolayı hamile kalınmıyor. Ben küretaj olduktan sonra 3 ay korundum, 3 ay da denedik öyle gebe kaldım. O süreçte aşırı stresten dolayı üçüncü ayda oldu bence. Yoksa ne eksik bir şey vardı ne de ekstradan yaptığımız bir şey. İnşallah bu ay olmuştur senin de, olmadıysa da önümüzdeki ay olur inşallah. Ne zaman unutursan o zaman oluyor ☺️