Aslnrbl Gomca ne kadar yaz ayi olsada ince sekilde uzun kollu giydirmek gerekir bence bizde temmuz sonu agostos başıyız insallah ben o şekilde aldım
Irem_23 Kızlar siz bebeklerinize uzun kollu mu kısa kollu mu alacaksınız kiyafetleri agustos ayı için ilk gebeliğim tecrübesizim bu konuda 🤦♀️
Parisbebek Alınacak o kadar güzel şeyler var ki. Kısa kollu ve sıfır kol aldım yenidoğan bir iki tane. Ama kararsızım bakalım tecrübeli anne var mı tavsiye verecek 🙃
Esramumcu Gomca bebekler doğduğunda vücut ısısı bizim gibi değildir bize çok sıcak gelen hava da bebek usuyebilir 1 ay kadar vücut ısısı dengesiz oluyor bebeklerin
uraz_ve_annesi- Uzun kollu aldım çoğunu üzerini çok örtmem müslin falan atarım diye düşünüyorum o kadar küçükken kolları açık bırakamam zaten teni hassas olacak
Askiletotomsu Kısa kollu alın kızlar kol altları boynu heryeri isilik olur Kundaga saracaksiniz zaten
uraz_ve_annesi- Askiletotomsu kundak yapmayı düşünmüyorum ben hafif şekilde sararım zaten aldıklarım kışlık değil, mevsimlik uzun kollu
Buseuyanik Gomca ben uzun kollu aldım çok kalın olmayan şeyler tercih ettim bir kaç tane de kısa kollu kıyafetler aldım