Melo11 sanmıyorum bir şey gördüğünü benim o haftalarda aşırı migren ataklarım oluyordu acilde serum yemekten sıkılmıştım bi çare aradığım için ona gitmiştim bir akşam. Akşamları nöbetçi olan çoğunlukla o oluyor. Çok şükür 38 haftayı bitirdik hiç bebeğe dair sıkıntım olmadı gebelikte. Nedense bana öyle söyleme gereği duydu. İkili test üclü test muhabbeti yaptı sonrasında muhtemelen endişe duyup testleri yaptırmamı bekledi.