Devlette anestesisiz yapıyorlar canım bana ağrı kesici bile vermicez çünkü amacımız ağrın ve sancinin olması dediler. Önce ilaç verip onla düşürene kadar 6-7 saat bekletiyoruz düşmezse kürtaja alıyoruz onuda anestezisiz yapıyoruz dediler. Üstelik ilk gebeliği olan rahim ağzı dar olan birine bunu söylemeleri gerçekten çok korkutucu. Hastaneden canımı zor kurtardım. Özel de genel anestezi ile hiçbir şey duymadan kürtaj oldum. 1.000 TL ydi ücretide. Bence kendine bunu yapma git özelde anestezi altında ol yoksa psikolojik olarak çok yıpranırsın.