Esyusil Merhabalar ilk gebeliğinde bulantısı 9. Haftada biten ve ikinci gebeliğinde bulantıları daha uzun süren var mı ya ikincide bulantılarım geçmiyor 10 haftalık
Taricat Esyusil onu bilmiyorum da benim ilk gebeligimde doguma kadar sürmüştü 🥺bulantı hapim sayesinde rahat ediyordum . Doğuma girerken bile bulantı hapını içmedim diye kusmustum
hayirlisi06 Esyusil maalesef ikinci gebeliğim çok dha çok geçiyor üstelik aynı cinsiyet bulantı 16 ya kadar sürdü 16 dan sonra azaldı şuan ara sıra yokluyor 18+4 Ilkinde 14 de çok iyiydm
Eminecak Nskyhn 32 den bildiriyorum o bi tane ilacı icmeden uyumuyorum 😂 yoksa günüm zehir oluyor psikolojik falan degil bildigin gecmedi hala icmesem kusuyorum kokuya duyarli oluyorum
Eminecak Taricat ayy hastane cantama koyacagim demirbaş olacak bende öyleyim doguracagim gune kadar da kullanacagim galiba
Taricat Eminecak turumuzun tek ornegiyiz galiba 😂 genelde ilk 3 ay sonra geçiyormuş bulantı bana da doktorum ilk defa böyle birşey ile karşılaşıyorum demişti 😂 Allah yardımcınız olsun
Taricat Esyusil İlk gebeligimde öyleydi . Şuan 2 .gebeliğim daha 5+4 haftaligiz bulantılarım tam anlamıyla başlamadı
SemaaNurrr Esyusil evet canim ikinci gebeligim ilkindede aynıydı dogurasiya kadar devam etmişti sanırım buda öyle olacak umudu kestim
Unutkananne 25 haftaya kadar devam etti benimde malesef. Şuan daha iyiyiz doktor artık bırakmalısın ilacı demişti. Zar zor bıraktık
Sinemkarq 17 haftadan bildiriyorum geçmiyor ne yemek yiyebiliyorum ne birşey midem alt üst üstüne bir de halsizlik resmen hamile depresyonuna girdim