Diş eti iltihaplanması yaşadım doktora gittim antibiyotik ve parol vermişlerdi 3 günde 10 hastane gezdim inan bana kalp krizi geçiriyorum sandım ekg çekildi . Bana gargara verdiler artı olarak karanfil yağı bu ikili ile atlattım diş eti hassasiyet fırçası aldım eczaneden macun aldım şuan iyiyim Allahım acil şifalar versin seni cok iyi anlıyorum bu et acısı diş acısından beter doktora git ve karanfil yağı ile diş etlerine sür ben pamuk yardımı ile sürüyordum