Semra_gokbudak 12+2 haftadayim karnımda bıçak saplanır gibi Bi ağrı var karnımın ici aciyo sizce bu neden olur 2 gebeliğim yurukcede kramp giriyo
Brso0 Semra_gokbudak Rahim büyüdükçe ağrın da olur dinlenince geçiyorsa sıkıntı yok ama dinlenenincede geçmiyorsa doktoruna söyle ki magnezyum başlatsın ❣
YBusraS İdrar yolu enfeksiyonu öyle yapıyor ben ikinciye oldum gerçekten ayağa kalkınca oluyordu karnımı sıkıştırma ihtiyacı duyuyordum
YBusraS Semra_gokbudak muhtemelen karın duvarı artık öne gelmeye başladığı içindir o zaman canım geçmiş olsun