Merhabalar
Görümcem bundan altı ay önce parsiyal mol gebelikten dolayı bebeğini kaybetti
Beta hcg hemen sıfırlandı ve hiç yükselmedi
1 yıl beklemeden hamile kalan oldu mu aranızda bunu yaşayıp? Denemek istiyor ama korkuyor 1 yıl önerildiği için
Bilgisi olanlar lütfen yardımcı olun🌸