Perikizi83 Merhaba arkadaşlar .19 haftalık gebeyim.karnımda 2 çizgi gördüm çatlak mı başlıyor anlamadım.sizin çatlaklar kaçıncı haftada oldu ve günde kaç kez krem sürdünüz ? Önlenebilir mi 🥺
Esraa1453 Perikizi83 çatlak kişiye göre değişiyor canım bazısı hiçbişey kullanmasa bile çatlamıyor bende yağ kullandım ama vucüdum çatlamaya elverişliydi bu yüzden engel olamadım hala daha kullanıyorum yağ ama ne kullanırsan kullan düzelmez sanırım 😏
el1fff Benim 16. Haftada daha dün gördüm göğsümün altı çatlamış biooil kullanmama rağmen ve göğüslerim inanılmaz büyüdü daha karnım büyümeden hiç bir sütyen olmaz oldu :((