Pervinkbln_ Önceden alışılagelmis bı durum bebek hastaneden gelir gelmez banyo yaptırılıyor sizce hastaneden gelince hemen yaptırılmalı mi yoksa göbek bağı düşünce mi yaptırılmalı siz hangisini yaptınız veya yapmayı düşünüyorsunuz?
Sermec27 Pervinkbln_ o inanış doğru değil bize hastahanede göbek bağı düşmeden yıkamayın dediler enfeksiyon vs olmasın diye
Edadrmz Pervinkbln_ ben hastaneden gelince bi kere yıkayıp göbeği düştükten sonra 2.yi yıkamayı düşünüyorum canım
Gzm-- Pervinkbln_ gobek bagi dusunce.ztn 1 haftaya dusuyor.o 1 hafta da pamukla vs gerekirse tum vucudu temizlenebilir
Dark Pervinkbln_ doktorunuz ne derse öyle yapın. Bize bir kere yaptırabilirsiniz düşene kadar dedi. Onun dışında yapmayın kurusun dedi
Nazilimmmm Ben göbek bağı düşünce yaptırdım canım intihap falan olur diye bunda da öyle yapmayı düşünüyorum havalar çok sıcak olmazsa
Pervinkbln_ Sermec27 büyüklere söyleyince abes kaçıyor onlara bizden iyimi bilecekler diyolar ah bı laf anlatabilsem
Sermec27 Pervinkbln_ benim kaynanamla dedi hastahaneden gelince yıkayalım diye hayır dedim direk Bir şey diyemedi
pediatrihemsiresi Çocuk hemşiresi olarak söylüyorum göbek bağı düşmeden sakın yıkamayın. Göbek bağı çok ufakta olsa ıslak kaldığı için direkt enfeksiyon kapıyor, kanamalara neden olabilir.
Ozge Pervinkbln_ göbek bağı düşmeden yıkamam ben ama vücudu ıslak bir bez ile silinebilir yazın rahatlasın diye.
Esmk Pervinkbln_ benim doğum hemşirem bebeğin doğduğundaki vücut yağının sağlıklı olduğunu göbeği düşünceye kadar yıkamamanın daha iyi okduğunu söylemişti. Ben vücudunu göbeği düşene kadar yıkamadım ama uzun saçlı doğdu oğlum ve saçları normal doğum dolayısıyla biraz kötü olmuştu saçlarını yıkadım.