Mrb anneler 2 hafta önce doğum yaptım gebelik sekerim vardı insülin kullanıyordum doğum yaptım xok güzel sütüm vardı bir anda kesildi azaldı yani bebeğimi hen.emziriyorum hemde mama takviyesi veriyorum ama doymuyor gibi acaba bebekte seker olabilir mi başka ne belirti olması lazım bebekte seker icin.. kendimi çok üzüyorum sütüm olmuyor elimde değil