Seyo64 benim 16 aylık vajinusmus gecmisim var. Tüp bebek ile hamileyim. Zorda olsa iliskiye giriyorum artık ama normal dogumu mümkün görmuyorum. Bacaklarımi açtıgım an panik atak geciriyorum, aglama titreme vb. Tüp bebek tedavimde hersey anestezili yapildi oyuzden. Sezeryan ile dogum yapıcam.