Ezoo35 Arkadaşlar ben pusetli olan bebek arabasından almak istiyordum ama ablam ve çevrem biraz kafamı karıştırdı. Arabaya sığmıyor, çok yer kaplıyor vs… şemsiye modeli önerdiler hep. Siz ne dersiniz tercihleriniz neler oluyor ?
Nskyhn Ezoo35 kesinlikle. Biz e bebeke gittik pusetli travellere baktık ilk çok zordu kapanırken tekerleği falan çıkartmak gerekiyor ve arka bagajda yer kaplıyor. O yuzde. Arabamiza sığacak düz araba aldık. Puseti ayrıca alacağız
aylinpalaa Ezoo35 ben daha bugün travel sistem aldım pusetli yani, arabanın bagajına rahatlıkla sığıyor minicik olan travellerde var yani
Smyye1B Ezoo35 markaya göre değişiyor benim aldığım arabada travel sistem. Tek elle port bebe üzerindeyken kapanıyor her parçasını ayrı ayrı sökmeme gerek yok taşıması kolay kapalı haldeyken tekerleği üzerinde sürükleyebiliyorum arabam hacback olmasına rağmen rahatlıkla sığıyor. Satın aldığım mağazada kurulumu yaptılar bagaja koyduk eve getirdik.
Esmk Ezoo35 joie litterax 4 tek geçerim canım.Çok rahat çok kullanışlı her yolun arabası ve tek elle kapanıp açılıyor ve kapanınca minik oluyor. Çok rahat ve geniş 2,5 yaş oğlum içinde döne döne uyuyor. Joie bana para verse böyle reklam yapamazdım 😄
Ezoo35 Nskyhn ya benim ablamda aynısını dedi ve bebek arabasını çok ucuza sattı. Hele ki bu zaman da çok pahalılaşmış. Bende zırt pırt araba değiştirmek istemiyorum acaba şemsiye modeli mi alsam dedim. Puset değil de hani bebeği taşıdığımız çantayı bana hediye getirecekler
Nskyhn Ezoo35 bence öyle yap hiç ekstradan masrafa girmeye gerek yok. Bı de sürdüğünde hangisi rahatsa sen hangisini taşıyabilirsin o önemli mesela ben bizim aldığımızı kapatıp tasiyabilriim ama başka baktığımızda gözüm korkmuştu
Ezoo35 Esmk çok pahalı 🫣🫣 ben kiwinin bebek arabası pusetiyle beraber bide beşiği 4 bine almayı düşünüyordum joie tek başına 5 bin 🥴🥴
Esmk Ezoo35 dolapta ya da gardropta sıfır ürünler var vitrinde duranları falan normalden uyguna satıyorlar istersen bak kuzu
Ezoo35 Nskyhn çok teşekkür canım valla iyi bilgilendirdin. Artık şemsiye modellerine bakınayım ben. Bekledikçe daha da pahalılaşıyor 🥵🥵
aylinpalaa Ezoo35 yani bebiş doğmadığı için henüz kullanamadık ama hafif puseti kolay takıp çıkarılıyor ve sürüşü rahat mağazada denedik bi de uyguna geldi öyle 🤗