Ozlemsarap bebek buyudukve mide asiti yukarı çıkıyor mide ekşimesi, mide yanması ve boğaz yanması yapıyor doktora ilaç yazdır canım renni tablet kullanıyorum ben iyi geliyor birde doktora gidene kadar yeşil elma tüketebilirsin, maden suyu da iyi geliyor rahatlatıyor. Benim hamileliğimin başından beri var diyebilirim reflüm vardı çünkü elma ile kesiliyor biraz da olsa şuan 20+3 üz daha çok zaman var önümüzde Allah yardımcımız olsun 🤲🏻👼🏻🤰🏻