Bugün tam 38 haftalik olmuştuk doktor randevum vardı nst ultrason hersey normal gözüküyordu yani en azından bir kaç günümüz var gibiydi çatı muayenesine çıktığımda doktorum da şok oldu 7 -8 cm acilman var dedi tabi bende şok 😄 ilk oğlumu 7 sene önce normal doğum yaparak kucağıma almıştım Buda öyle oldu çok şükür tabi tek farklı büyük oğlum 2 cm açılma ve suni sanciyla 10 saat sonra şimdi ki ise 2 saat içinde oldu tabiki zordu ama evladımı kucağıma aldığımda herseyi unuttum Rabbım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲