Sedaakaln Göğsümün alt kısmında ağrı oluyor oturusumu duzeltince geçiyor mide ağrısi gibi ama değilde sırtımı yaslayinca geçiyor ama hep var ağrı sancı gibi
Sibel_l3 Sedaakaln benimde aynı şekildeydi bebek çok yukarıda diyordu doktorum , sürekli göğüs altıma batardi en çok da gece sola yatarken, doğum yaparken de dediler yukarıda baya diye bebeg
Erayhilal Sedaakaln şahsen ben 6. Aydan sonra hic iki büklüm oturamiyodum gogus altından sirtima vuran bi agri vardi bide calisiyodum eve gelip agladigimi biliyorum bazen gece uyuyamiyodum sanırım kendi büyüyüp gelistigi icin kendine yer yaptığından oluyor bu agri bide karin büyüdükçe sirta yuk biniyorya ondanda olabilir
Sedaakaln Erayhilal valla içim rahatladı sağol canım bende çalışıyorum işte pek anlaşılmıyor ama evde korkuyorum bazen