37+3 oldum bende geçen hafta kontrole gitmiştim nts de sancı çıkmıştı biraz bebiş başı aşağıdaydı artık göbeğim kasıklarıma bacağıma değiyor her dakika nişan yada su bekliyorum niyeyse 😂 ara ara aniden sertleşme oluyor yada göbek deliği çevresinde ağrı haftaya kontrole gidip bakacağım tekrar