Hamiiisanne Rzgar 13 haftalık hamileyim büyük anadolu merkezdekine gidiyorum memnunum doktorumdan şuanlık
Melike2306 Rzgar ben Sefa erdem Özhan’a gidiyorum sanırım sizde Amasya’dan gideceksiniz bende Merzifon’dan gidiyorum ve memnunum
Melike2306 Rzgar insanın aklında soru işareti bırakmıyor telefona kısa sürede dönüş yapıyor be istediğiniz zaman ulaşabiliyorsunuz aynı hastanede özge hanım var onun da iyi olduğunu duydum ikisine birer kez muayene olup içinize sinenle devam edebilirsiniz
Melike2306 Baharsss kurum indiriminden yararlanıyoruz 260 TL normalde ne kadar bilmiyorum sezaryen yine Kurum indirimli 5200 fiyat aldık fakat Haziran ayında zam geleceği söylendi
nazlihan-55 Baharsss öğretmen veya memursan üyelik oluyor kurumlar var Memur-Sen veya eğitim Birsen diye ve özel hastanelerin indirimlerinden yararlanıyorsun canım
Mucizemutlusu Melike2306 yaa çok iyiymiş. Medicana çok pahalı o zaman. Ben normalde üniversite de Ayşe Zehra Özdemir e gidiyordum ama özele geçti işte. O yüzden bende geçtim özele. Ama hem muayene ücreti hem doğum çok pahalı. Ne yapacağım bilemedim