TeoMom Merveyoldas13 Canım direk dış gebelik diyemeyiz belki kimyasalı yükseldi sonradan düşüşe geçti 2 günde bir kan verilmediği için tam anlaşılmıyor inşallah dış gebelik değil de kimyasaldır ve en kısa zamanda sağlıklı bir hamilelik geçirirsin☺️