tulay33 Kızlar bebeğimin beşiği çekmeceli…sizce oraya ne koymalıyım…ben ıslak mendillleri koyayım diyorum siz ne önerirsiniz
La_le tulay33 ben suanlik ıslak mendil ve bezlerini dizdim doğumdan sonra deqistir mi ona bilemiyorum
fosforlukalem tulay33 ilk iki çekmecede ateş ölçer, burun aspiratörü, tırnak makası, serum fizyolojik, hirudoid, mustela arnica vs vuruklar için krem gibi medikal malzemeler var. Üçüncü çekmecede lif, banyo havlusu, bornoz vs banyo malzemeleri var.
Erayhilal tulay33 eşim bebek dolabinin cekmecelerini takmaya tenezzul ederse bende bez ve islak mendilleri koymayi düşünüyorum 😀😀
tulay33 Erayhilal valla en mantıklısı ıslak mendil ve pampers geldi bana öyle dizdim…elbıselerı zaten dolapta…azcık kafasını şişir
Erayhilal tulay33 evin temizliginide o yaptı camlar tuller falan filan daha ben stor yikicam ya deyince bi komigime gitmisti 😀😀 carsamba dogum var su iki uc gunde yapti yapti zaten 😀