Brcnbysl 34+5′de bebeğimin hareketleri yavaşlaması sonucu doktora gittim nst’ye bağlandım ve kalp atışları da yavaş çıktı . Meğer 3 kez kordon dolanmis boynuna . Ertesi gün hemen sezeryana alındım son anda kurtarmisiz dedi doktorum bebeği çıkarır çıkarmaz … 3 gün kuvozde kaldı şuan 2 buçuk yaşında elhamdülillah … Kendinizi üzmeyin, hareketlerinde yavaşlama hissetmediginiz sürece hiçbir sıkıntı olmaz 1 tur dolanmış zaten çocuk hareket ederken açılabilir bile zamanla 😌 ama doktorunuzun da dediği gibi hareketlerine çok çok iyi dikkat edin , doktorunuza güvenin dediklerini dinleyin ihmal etmeyin . Hiçbir doktor boşu boşuna hastasını tedirgin etmez , tedbir hayat kurtarır . Adam zaten kötü birşey dememiş hareketlerinde azalma olursa gel demiş bu her doktorun söylemesi gereken bir şey