Leylanur1 Hamilelikte esi asagida olanlar varmi varsa kacinci haftada dogum yaptiniz yada gebeliginiz nasil gecti
Dryduru Leylanur1 Benimkide aşağıdaydı 32. Haftaya kadar çıkar dedi 32. Haftada vajinal ultrasonla baktı rahim ağzını kapatmıyor dedi doğuma engel değilmiş normal doğum bekliyoruz inşallah 37. Haftadayım şu anda
merweeilbey1 Leylanur1 benim başından beri bir eşi aşşada erken doğum dediler banada 24cü haftada ciğer geliştirici iğne olucam şuan 23+2 günlüğüm bakalım me kadar sürecek senin kaçıncı hafta canım benim kanamam da çok oluyor progestan kullanıyorum
Sule_55 Benimde ayrıntılida belli oldu eşi rahime t Yakınmış ve halen daha yukarı çıkmadı .25.haftadayım şuan doktorum erken doğumda olabilir olmayabilir de dedi bakalım görücez
Dryduru Leylanur1 bir şekilde doğacak çıkmazsada dert etmeyin bence sizin ve bebeğiniz sağlığı önemli normal derler son anda sezeryanada alabilirler belli değil doğum işi Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Leylanur1 merweeilbey1 doktorlar amaliyetta kanaman durmasa rahmini aliriz dedi size oyle bisey soyledimi
merweeilbey1 Leylanur1 böyle risk var dedi ama belli de olmaz dedi canım bide benim bebeğimin eşi aşşada Rahime yapışabilir rahmini alabiliriz dedi öyle yani