Nissaam Kızlar tansiyonum sürekli düşük ve nabzim en düşük 95 bazen 104 hatta 119 a çıktığı oluyo doktorum kardiyolojiye görün dedi sizin nasıl en yüksek kaç nabziniz
Polenpolen52 Nissaam benımde hep aynı boyle, gayette normal , cok daha yukselmesı gerek bıseylere gorunmek ıcın ama sız yınede gorunun doktor ole demıs ıse
Nissaam Polenpolen52 1 hafta kontrol altında tutucaz eger 100 un üstünde giderse nabiz doktora gorunmelisin dedi normal degil dedi ama herkez hamileleikte benimde böyleydi diyo anlamiyorum ki
071095 Benim aynen sizin dediğiniz gibiydi kardiyolojiye gittim bi problem yok dedi ama siz de görünün isterseniz Allah korusun belki başka bi sebebi vardır sizinkinin
Ayse_88 Benim de 96 94 seyrediyor nabzım int araştırdığım da normal olduğu yazıyor gebelikte doğal yükseklik ama siz yinede içinizi rahatlatmak için görünün