Sözleşme bitmeden kiraya zam yapması yasal suçtur, sözleşme bitmeden evden çıkmayı belirtmesi suçtur, Ev sahibinizin eşinin kapınıza gelip bağırması hakaret ve hanede rahatsızlık verme suçudur. Ev sahibinizi attığı mesajlarla birlikte bulunduğunuz İlcenin karakoluna giderek şikayet edebilir hatta uzaklaştırma alabilirsiniz , Dava açılır olay mahkemeye taşınır siz bilirsiniz ancak inanın uzadigina değmeyecek işler bence ev sahibine uzaklaştırma alıp durumunuz müsait olunca evinizi taşımanız en doğru karar olacaktır.