Benimde suyum fazla gebelik şekerim yok. Genetik olduğunu düşünüyor doktorum. Şekerli meyvelerden, içeceklerden, hamur işlerinden, tatlılardan çok fazla tüketmemeniz gerekiyor. Dikkat etmediğiniz sürece çok fazlalaşır. Ben dikkat ediyorum düşüşte az da olsa. En azından doğuma kadar idare etmesini sağlamaya çalışıyorum. Üst sınır çok tehlikeli çünkü. Siz kaç haftalıksınız