mrsperaa Kızlar iyi akşamlar hamile değilim bu ay denedik sadece bat 15 Mayıs. Yumurtalama günleri mi vs değerlendim fakat 2 3 gündür dehşet derece de iştah artışı var her saat bişeyler yemek istiyorum ve bunun önüne geçemiyorum sizce neden olabilir. 🌸
Bnmv-1 mrsperaa bende de öyle oluyor iki kere gebe kaldım ikisinde de iştahım arttı ben öyle gebe olduğumu anladım
Hulus mrsperaa benim adet donemlerinden 1 hafta önce oyle olurdu. Surekli birsey yer içerdim. Gebelikte bu sekilde bir belirti olmadı acikcasi. Yani suan hamile bile olsanız hormon yukselisiniz bile baslamamistir hamilelikten olduğunu pek sanmıyorum. Gönlünüzce olsun inşallah 🌼
Meryy69 mrsperaa aynı ben bende öyle sürekli birşeyler yiyorum hep ağzım dolu doyamıyorum bazen doysamda yiyorum ve 22 haftalık hamileyim
mrsperaa Bnmv-1 psikolojiktir diye düşünüyorum fakat gerçekten daha önce başıma böyle bişey gelmedi sürekli elimde bi yiyecek buluyorum 😔
mrsperaa Bsrnura aaa çok geçmiş olsun 🙏🏻 Ne olucak bu iştah artışı bilemedim ilk defa başıma geldi benimde 😔
Meryy69 mrsperaa bende ilk ay itibariyle böyleyim inşallah seninde bebişin vardır o yüzden dir çok güzel birşey hiç mide bulantım olmadı hep yedim 😂😍
mrsperaa Meryy69 tam istediğim bir gebelik bulantısız ☺️ İnşallah bakalım belki vardır daha adetime 10 gün var varsa Bile bence bu baya bi erken belirti gibi bilemiyorum ☺️☺️
Edanurkeskin mrsperaa ya bende öyle sürekli bişey yemek istiyorum oruçtan yeni çıktım ondan oluyor sanıyorum ama